2009年4月23日星期四

Hello!

Hello!
I'm Yuping Qian,you can call me Demi,a student in Peking University.This is my new blog about animation,vintage,knitting,.....and all the beautiful things i love.
Resently i'm really interested in fashion,styling, just getting started. so comments are welcome!
yours turly, Demi
Hello!
我是DQ,北京大学在读研究生,这是我的新博客。我的职业是自由三维动画师加没有经验的导演,一直在创作小短篇。不爱打扮但对时尚很感兴趣,最近迷上了Vintage的一切。喜欢户外,编织,园艺,服装.......物质女生,美的东西我都爱并且都想占为己有!哈哈,欢迎大家给我一些建议,告诉我一些相关的网站!啦啦啦

没有评论:

发表评论